nl
nl

Maatregelen

Goed nieuws: JEU de boules bar gaat weer open vanaf 1 juni! Maar wat mag en kan er allemaal? Hieronder vind je alle vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen je graag verder!

Algemeen
Wanneer is JEU geopend?
JEU is geopend vanaf 1 juni. Bekijk de openingstijden hier.
Aan welke richtlijnen moet ik mij houden?
Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als je het pand betreedt ga je ermee akkoord dat je je houdt aan deze regels. Alle regels vind je hier.
Hoe gaan jullie om met de 1,5 meter afstand?
We hebben met looplijnen aangegeven waar je mag lopen. Daarnaast vragen wij je om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers, ook als je in de wachtrij staat bij de entree. We houden 1,5 meter ruimte tussen alle tafels en tussen jouw baan en die anderen houden we een baan leeg. Ons team mag binnen de 1,5 meter aan jouw tafel bestellingen opnemen, uitserveren en afruimen.
Hoe zorgen jullie dat er niet te veel mensen aanwezig zijn?
Wij werken met reserveringsshifts. Zo kunnen we onze gasten optimaal bedienen en zijn er niet meer mensen aanwezig dan toegestaan. We verzoeken je om uiterlijk 15 minuten voor het verstrijken van jouw tijdshift om de rekening te vragen, zo kunnen we de tafel en baan die je gebruikt hebt reinigen en klaar maken voor de volgende gasten. Het is niet mogelijk om buiten deze shifts een baan te reserveren. Kijk voor meer informatie over de reserveringsshifts op onze reserveringspagina.
Reserveren
Hoe kan ik reserveren?
Reserveren kan online via onze website en per mail via utrecht@jeudeboulesbar.nl of arnhem@jeudeboulesbar.nl. Het is momenteel alleen mogelijk om een baan te reserveren. We zorgen er wel voor dat er een tafel naast de baan beschikbaar is.
Met hoeveel personen kan ik reserveren?
Het is mogelijk om te reserveren met een maximum van dertig personen. Wanneer je wilt reserveren voor een arrangement of een groep die uit meer personen bestaat, verzoeken we je om per mail contact op te nemen via utrecht@jeudeboulesbar.nl of arnhem@jeudeboulesbar.nl.
Kan ik voor 50 minuten reserveren?
Het is op dit moment alleen mogelijk om voor 110 minuten te reserveren. Zo heb je voldoende tijd voor het doen van een hapje en drankje tijdens het boulen en kan je ook nog met ruime cijfers winnen van het andere team.
Mijn gewenste datum of tijdstip is online niet beschikbaar, kan ik wel reserveren?
Dit betekent helaas dat er geen plek is binnen jouw gekozen reserveringsshift. We ontvangen je graag op een ander moment!
Is het ook mogelijk om zonder reservering langs te komen?
Wanneer je niet gereserveerd hebt kun je bij de entree navraag doen voor de actuele beschikbaarheid.
Kan ik een plek op het terras reserveren?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om op het terras plaats te nemen.
Hygiene
Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?
We passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kun je bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de tafels, stoelen en menukaart gereinigd wanneer een gast weggaat.
Welke hygiëneregels gelden er voor gasten?
We verzoeken jou om bij de entree en bij een toiletbezoek je handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen en contactloos te betalen (pin credit card of mobiel).
Kan ik gebruik maken van de toiletten?
Jazeker, alle toiletten zijn geopend en worden vaker schoongemaakt.
En de jeu de boules-ballen?
We hebben op een aantal plekken desinfectiemiddelen staan, hiermee kan je zelf de jeu de boules-ballen voor ieder potje reinigen.
Gezondheid
Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?
Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij verkouden zijn of koorts hebben, zij thuisblijven.
Hoe weten jullie of alle gasten gezond zijn?
Wij zullen bij de entree een aantal controlevragen stellen om de gezondheid te beoordelen van jou en jouw tafelgenoten. Wanneer jij of je tafelgenoten op een van deze vragen ‘ja’ kan beantwoorden, dan verzoeken we deze persoon om terug te komen wanneer de gezondheid beter is.
– Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
– Heb je het nieuwe coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld in een lab?
– Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus en heb je in de afgelopen 14 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?
– Zit je in thuisisolatie omdat je direct contact heeft gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?
Zijn er nog andere voorzorgsmaatregelen die jullie treffen?
We hebben ons luchtbehandelingssysteem aangepast. De ververst minimaal zes keer per uur de ruimtes.

 

Overig
Ik heb een online bestelling gedaan. Waar kan ik dit ophalen?
Wanneer je een online bestelling hebt gedaan, verzoeken we je te melden bij de entree. Mocht hier op het betreffende moment geen collega van ons aanwezig zijn, dan verzoeken we je even telefonisch contact met ons op te nemen via 030 20 80 538.
Hoe kan ik betalen?
We vragen je om contactloos te betalen. Dit kan met je pinpas, credit card of met je mobiel.
Besloten evenementen
Wat zijn 1,5 meter-evenementen?
Dat zijn evenementen waarbij bezoekers gedurende het hele evenement 1,5 meter afstand kunnen houden van anderen. Met wat aanpassingen op onze locatie en (als dat nodig is) in jouw programma is dat geen enkel probleem.
Waarom zou ik zo’n 1,5 meter evenement organiseren?
Ondanks dat digitale evenementen ook zeker kunnen, gaat er niets boven echte ontmoetingen. Het praat makkelijker, het is gezelliger, er is meer beleving én je kunt genieten van goed eten. Tijdens een besloten evenement is dit absoluut mogelijk. Hiervoor kan je bijvoorbeeld op maandagen en dinsdagen bij ons terecht.
Hoe wordt er gezorgd dat mijn gasten zich aan de 1,5 meter afstand houden?
Onze ruimtes zijn multifunctioneel inzetbaar en kunnen wij op de meest praktische manieren indelen. Het aantal gasten bepaalt welke ruimtes wij hiervoor gebruiken en hoe wij ze zullen inrichten.
Kunnen jullie ons helpen met de juiste voorbereidingen voor mijn gasten?
Jazeker! Voor aanvang van het evenement stuur je de informatie over het evenement naar jouw deelnemers. Bij aankomst op de locatie reinigen gasten eerst hun handen en stellen wij een aantal controlevragen. Daarna hangen ze zelf hun jas in de garderobe. Ons team zorgt voor de wachtrij voor de entree en de toiletten.
Hoe worden de pauzes en de lunch geregeld?
Dit doen we vanuit onze centrale bar, waar wij je de koffie of lunch overhandigen. 
Hoe kan ik de richtlijnen en RIVM-regels met mijn gasten delen?
Een van onze teamleden zal, zodra iedereen aanwezig is, uw gasten welkom heten en een korte instructie over de voorzorgsmaatregelen geven.
Is het mogelijk om na afloop te borrelen?
Jazeker, dit verzorgen we vanuit onze centrale bar.

 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem contact op!
  • Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ
Bekijk onze maatregelen